30 Ağustos 2014 Cumartesi

Lisans Öğrencileri İçin Burs Veren Kurumlar-2

burs imkanı

     Lisans eğitimine başlayacak ya da devam eden arkadaşlar için burs veren kuruluşları tanıttığımız yazılarımızın ikincisi ile karşısındayız.

7. TAREKSAV: Geçtiğimiz yıl Eylül ayında burs başvurularını internet sitesi üzerinden kabul eden vakıf, burs almaya hak kazanan öğrencilere 9 ay boyunca ve eğitim hayatları süresince karşılıksız burs sağlıyor.
                  TAREKSAV Bursu

8. Alarko Eğitim ve Kültür Vakfı: Belirli üniversitelerin belirli bölümlerinde okuyan son sınıf öğrencileri için burs sağlayan vakfın burslarına üniversitenizin burs ofisi aracılığıyla başvurabilirsiniz. Burslar karşılıksız olup geçtiğimiz eğitim-öğretim yılında 300 TL olarak ödenmiştir.
                  Alarko Eğitim ve Kültür Vakfı Bursu

9. Elginkan Vakfı: İstanbul Teknik Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Celal Bayar Üniversitesi öğrencilerini kapsayan burs üniversitelerin aday gösterdiği öğrenciler arasından seçilenlere verilir. Yılın 12 ayı sağlanan burslar herhangi bir yükümlülük getirmez.
                 Elginkan Vakfı Bursu

10. Malatya Eğitim Bursu Platformu: 2014-2015 eğitim öğretim yılı için burs başvurusu yapacak adaylar Eylül ayı boyunca internet üzerinden başvuruda bulunabilirler. Vakfın burs ödemeleri ise Kasım ayında başlayacak.
                 Malatya Eğitim Bursu

11. Sani Konukoğlu Vakfı: Vakıftan burs alabilmek için başvurular her yıl 20 Ağustos - 20 Eylül tarihleri arasında sadece sankovakif.com adresinden yapılmaktadır. Seçilmiş belirli üniversitelere sağlanan burslar için aynı zamanda ailenin Gaziantep'te ikamet etme zorunluluğu vardır.
                 Sani Konukoğlu Vakfı Bursu

12. KSV Vakfı: Kale grubunun sağladığı burs için başvurular 15 Eylül-10 Ekim tarihleri arasında internet üzerinden kabul edilecektir. Burs için ihtiyaç sahibi olmak, 4 üzerinden 2.5 ortalamaya sahip olmak ve vakfın belirlediği okullarda öğrenim görmek gerekmektedir.
                 KSV Vakfı Bursu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder